Damac Majestine

لوکس با قرار قبلی

 داماک از سال 2002 در خط مقدم بازار املاک و مستغلات لوکس خاورمیانه قرار داشته و دارایی های مسکونی، تجاری و تفریحی برنده جوایز را در سراسر منطقه از جمله امارات، عربستان سعودی، قطر، اردن، لبنان، عمان و بریتانیا ارائه می دهد. . از آن زمان، این شرکت بیش از 20880 خانه را با مجموعه توسعه بیش از 44000 در مراحل مختلف برنامه ریزی و پیشرفت تحویل داده است. این شامل 13000 اتاق هتل، هتل آپارتمان های خدماتی و ویلاهای هتل است که توسط هتل ها و استراحتگاه های  کاملاً متعلق به آن اداره می شود.

داماک با پیوستن به نیروها با برخی از برجسته ترین برندهای مد و سبک زندگی جهان، مفاهیم زندگی جدید و هیجان انگیزی را با همکاری هایی به بازار آورده است که شامل زمین گلف طرح تایگر وودز که توسط سازمان ترامپ مدیریت می شود و خانه های لوکس با همکاری Versace، Fendi می باشد. ، جاست کاوالی، بوگاتی و هتل ها و استراحتگاه های پارامونت. DAMAC Properties با چشم انداز ثابت و شتاب قوی در حال ساختن نسل بعدی زندگی لوکس خاورمیانه است.

DAMAC Majestine

داماک تاکید زیادی بر بشردوستی و مسئولیت اجتماعی شرکت دارد. به این ترتیب، بنیاد حسین سجوانی – داماک، یک ابتکار مشترک بین گروه داماک و رئیس آن حسین سجوانی، از طرح یک میلیون کدگذار عرب حمایت می کند. این برنامه توسط معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم راه اندازی شد و بر ایجاد جامعه ای توانمند از طریق یادگیری و توسعه مهارت ها متمرکز است.

برنامه پرداخت

سپرده

104%

مساحت کل(SFT)
896
اتاق های خواب
1
قیمت فروش (AED)
1,286,000
پلان طبقه
مساحت کل (SFT)
1420
اتاق های خواب
3
قیمت فروش (AED)
1,865,000
پلان طبقه
مساحت کل (SFT)
617
اتاق های خواب
STD
قیمت فروش (AED)
876,000
پلان طبقه
Register Your Interest
Not the Right Property For You?
let us find the right one for you